Istoric
History
|
Istoricul firmei of Thule Trailers A/S incepe in anul 1936 cind Dl. Ove Justesen a fondat "Brenderup Maskinfabrik" in micul oras Brenderup localizat in parte vestica a insulei Funen.
|
.jpg)
Initial, compania s-a concentrat pe repararea masinilor agricole, iar mai tirziu a inceput fabricarea de utilaje agricole proprii ca motocositoare, remorci agricole, semanatori, etc. Productia a continuat pina in 1973, cind aceasta a fost transferata sub licenta catre o alta companie.
|
Deja in 1952 exista ideea de a produce remorci auto, aceasta materializinduse .jpg)
cind Ove Justesen a construit prima remorca "BMP" trailer. In acelasi timp, compania infiinteaza o linie de productie pentru cirlige de remorcare, avind in vedere ca nu exista nici o alternativa, daca remorcile trebuiau tractate cu autoturisme obisnuite. Ulterior, aceasta gama de produse a fost denumita "Brenderup Anhængertræk" si a devenit un nume de referinta in domeniu.
|
Cei trei fii ai lui Ove Justesen; Erling, Gunner & Agner s-au implicat in activitatea 
companiei si fiecare a devenit responsabil pentru cite o ramura de activitate a companiei.
La sfirsitul anilor '70 productia de remorci s-a dezvoltat atit de mult incit a fost nevoie de gasirea unor noi locatii care sa permita dezvoltarea companiei. Locatia aleasa pentru noua fabrica, a fost cea din vecinatatea autostrazii E20 in Nørre Aaby, situata la citiva km se localitatea Brenderup unde a inceput totul. Fabricarea de cirlige de remorcare a continuat in locatia initiala.
|
In anii '80, activitatea de export s-a dezvoltat rapid catre piete cum ar fi .jpg)
Germania, Suedia, Norvegia, si Thule Trailers A/S a devenit in curind un nume importatnt pe piata producatorilor de remorci din Europa.
|
In anii '90 si pina in prezent Thule Trailers A/S si-a mentinut pozitia de lider
euuropean in productia de remorci, iar compania continua sa-si extinda activitatea cu produse noi, inovative si pe piete noi.
De la stinga: Gunner, Agner & Erling